English
Pomoć
Promjena lozinke
Promjena kontakt podataka
Provjera transakcije
Storno naloga domaćeg platnog prometa
Storno deviznih naloga
Alati
Kursna lista
Kreditni kalkulator
Kalkulator štednje
Kraj rada
Erste NetBanking
Demo
NetBanking za fizička lica
Pristupnica za korisnike
Opšti uslovi
Uputstvo za korišćenje
Zahtjev za promjenu podataka
Cjenovnik usluga
NetBanking za pravna lica
Pristupnica za korisnike
Opšti uslovi
Uputstvo za korišćenje
Zahtev za promjenu podataka
Cjenovnik usluga
Česta pitanja
1.
Kada želim da izvršim plaćanje, dobijem poruku da broj računa nije ispravan?
2.
Da li šifra plaćanja mora biti trocifrena?
3.
Zaboravio sam lozinku? Blokirao sam Erste Display karticu?
4.
Koja je razlika izmedju jednokratne lozinke (One Time Password) i lozinke?
5.
Ne mogu da upalim Erste Display karticu?
6.
Može li se promjeniti lozinka za pristup Erste NetBanking usluzi?
7.
Mogu li se koristiti isti korisnički podaci (korisničko ime, lozinka i Erste Display kartica) koje koristim za svoju privatnu Erste NetBanking uslugu i za pristup usluzi poslovnog subjekta čiji sam korisnik?
Povratak na prijavu
Molimo sačekajte . . .
Molimo sačekajte . . .<br /> Transakcija je u procesu obrade . . .